Topalko ponovo peva

Nije ga bilo tri meseca, a onda se iznenada pojavio i najavio povratak na estradu! Ako je neko Milana Topalovića obrisao s liste pevača, moraće da uzme olovku u ruke.

Topalko se preksinoć iznenada pojavio u javnosti. U društvu koleginice Ane Bekute došao je na proslavu Storijevog rođendana i objasnio stvari:
– Tu sam u komšiluku, pet minuta odavde (u „Grandovom“ studiju na Košutnjaku – prim. aut.). Nikad nisam izlazio iz „Granda“. Samo sam na tri meseca prestao da radim, ali nikad nisam imao problema sa Sašom Popovićem – rekao je pevač i dodao:
– Stanje u zemlji je veoma teško, a došlo je i do ličnog zasićenja estradom. Tri meseca sam samo ležao i spavao po 12 sati. Dva meseca sam proveo na Zlataru. Pronašao sam duševni mir, a sad dolazim pravo sa sastanka u firmi. Rekli su mi „izdrži“ i ja ću izdržati.

Sve najnovije vesti na sajtu Farma

This entry was posted in Farma and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment