Milena prebolela Nemanju

U intervjuu za štampano izdanje magazina Hello Milena Ćeranić otkrila je da je ponovo zaljubljena:

Milena Ćeranić

– Dečko prema kojem gajim emocije nije iz javnog života, jednom sam se opekla u vezi sa tim. Super mi je i najvažnije mi je da među nama postoji veliko poverenje. Još ne želim da otkrivam o kome je reč, niti da iznosim detalje o našoj vezi, jer to je nešto sveže. Tek smo na početku, a i u prošlosti sam previše toga izlagala javnosti što i nije baš dobro.

Međutim, mlada pevačica nije mogla a da ne spomene bivšeg dečka Nemanju Stevanovića i prokomentariše njegovu izjavu “Prekinuo sam kontakt sa Milenom”.

– Nije mi se dopala ta Nemanjina rečenica. Trebalo je da kaže da smo zajedno doneli odluku o tome. Ništa skandalozno se nije desilo. Ne mogu da kažem u kakvim smo sada odnosima, jer od tada više se nijednom nismo sreli niti čuli da bih o tome mogla da pričam. Nemanju ću uvek poštovati, kad god ga vidim lepo ćemo se pozdraviti i od mene će uvek imati lepu reč, dodala je Milena.

Sve najnovije vesti na sajtu Farma

This entry was posted in Farma and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment