Trudna Jovana Pajić

Termin za porođaj mi je 2. aprila – rekla je Jovana Pajić i dodala – ne zna se pol deteta, sve te priče do sada su lupetanja. Doktor mi je rekao da je moguće da je dečak, ali nije siguran, suviše je rano, tek ulazim u četvrti mesec.

Jovana Pajić

Ako je do sada bilo sumnje da li Jovana nosi blizance ili jednu bebu, i to je razjašnjeno:
– Na prvom ultrazvučnom snimku videle su se kao neke dve loptice, a ja sam doktora smarala pitanjima pošto se i privatno poznajemo. Rekao mi je da su ili bile dve bebe, ili presavijeni mešak, što se dešava. Sada ima samo jedna beba, a da li su bili blizanci nikada neću saznati. Imala sam neke promene, ali ne u vidu spontanog pobačaja, nisam ništa osetila jer se to samo apsorbuje.

Kako si sada?
– Super se osećam, mučnine su prošle! Ja se zaboravim, ne bih ni znala da sam trudna da me ljudi ne pitaju. Ugojila sam se samo četiri kilograma ali se ništa ne vidi.

Da li ti je žao što ipak nećeš roditi blizance?
– Ma i onda sam bila skeptična jer sam mršava i mala. Ni manje žene ni više dece. Od dvoje mi se zavrti u glavi.

Kakva je situacija sa nastupima, pevaš li i dalje?
– Po malo pevam, ne mogu da pogađam angažmane na duže vreme, a uskoro ću i prestati. Pevaću samo ako nešto iskrsne – rekla je na kraju buduća mama.

Sve najnovije vesti na sajtu Farma

This entry was posted in Farma and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

