Vanesa: Imala sam želju za seksom

Folk pevačica Vanesa Šokčić, nakon što je u nedelju uveče napustila rijaliti, tvrdi da je Miloš Bojanić ušao na „Dvor” da bi rešio privatne probleme sa pojedinim takmičarima.

Zgodna folkerka u razgovoru za Press otkriva kako je suzbijala želju za seksom.

– Iako moj dragi nije bio u rijalitiju, ja sam non-stop bila u mislima sa njim. Imala sam jaku želju za seksom, ali sam uspela da se kontrolišem – kroz osmeh je rekla Vanesa, nakon čega je počela da priča o Bojaniću.

– Miloš je ušao da bi ponovo izigravao žrtvu kod naroda. Zbog svoje misije od samog starta izaziva svađu da bi svoje privatne nesuglasice rešio sa ljudima koji su mu se zamerili na „Farmi” ili privatno – priča Vanesa, i dodaje:

– Njega neko štiti iz produkcije, jer se ponaša kao da za njega pravila ne važe – ogorčeno je istakla ona.

Sve najnovije vesti na sajtu Dvor

This entry was posted in Dvor and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

