Dejan Cukić: Ja sam u šoku!

Iskreno, nisam pratio i sada prvi put čujem da se to dogodilo. Šokiran sam! – kaže Dejan Cukić, povodom najnovijih dešavanja na “Dvoru” između Ivana Fecea-Firčija i Miloša Bojanića.

– Mislim da je publika imala priliku da vidi koliko je ipak bila prijateljska atmosfera dok sam ja bio u “Dvoru”, a sada se to izgleda sve promenilo. Bilo mi je teško kada je Ćemi pozlilo i pomislio sam tada kako bi bilo bolje da je on izašao umesto mene – priča poznati muzičar. On priznaje da mu je zbog ovakvih dešavanja  drago što više nije na “Dvoru”.

– Hvala Bogu što su me izbacili, ja sam bio tamo potpuna suprotnost i drago mi je da sam uspeo da izbegnem bilo kakve konflikte, što sam i želeo od samog početka kada sam ušao u “Dvor”. Bilo je i tada povremenih ekspolozija ali ovo sada je potpuni šok za mene. Mislim da je sada sve otišlo korak dalje u smeru u kom nije trebalo i zaista nisam siguran kako bi to sve moglo da završi – zaključuje Dejan Cukić.

Sve najnovije vesti na sajtu Dvor Srbija

This entry was posted in Dvor and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

