Bojanić sa masnicom na oku

Netrpeljivost između pevača Miloša Bojanića i Ivana Fecea Firčija kulminirala je juče u popodnevnim satima, kada je novosadski muzičar fizički povredio ovonedeljnog kralja!

FIRČI UMALO IZBIO OKO BOJANIĆU!

Zbog toga je bivši bubnjar EKV-a izbačen iz rijaliti programa, a Televizija „Pink“ najavila je dodatne sankcije za njega! Sve je počelo kada je Braćala u toku sastanka provocirao Firčija tako što ga je podsetio na pisanje medija o njegovom navodnom zlostavljanju sestre po ocu.
– Reci ću vam istinu, šta sam prvo video kada sam izašao iz „Farme“, a to je izjavu njegove sestre po ocu, koju je zlostavljao. Eto koga vi sledite! To je istina, ja imam novine, ja ne izmišljam! Mene nije sramota da budem poliven, ali da sam seksualno zlostavljao sestru… njega ni to nije sramota! – bila je Bojanićeva rečenica koja je Firčija dovela do „ludila“ i navela na to da bubnjar uzme flašu soka od dva litra i polije ga po telu, onda otvori drugu i učini isto. Nakon toga Fece je bacio flašu koja se odbila od sto i pogodila Bojanića direktno u oko. Posledice ne bi bile toliko ozbiljne da pevač nije imao naočare na očima, te ga je staklo raseklo, a udarac napravio podliv.
Kako bi proverili kakvo je Bojanićevo zdravstveno stanje, ekipa našeg lista otišla je ispred Urgentnog centra i naišla na pevača kada je napuštao maksilofacijalno odeljenje.

– Nemojte molim vas da slikate i, Miloše, nemoj ništa da pričaš, jer će svi mediji dobiti saopštenje – govorio je čovek iz organizacije, koji ga je tu i doveo. Bojanić je u jednom trenutku stavio kapuljaču na glavu kako ga fotoreporteri ne bi slikali.
– Jedino da te prebijem zbog tog fotoaparata. Ali ako nisam onog Firčija, neću ni tebe – pričao je Braćala, a onda i potvrdio da se oseća dobro.
– Dobro sam, dobro sam sada! Ma ne krijem se ja, videće narod, ionako ćete svi videti – izjavio je Miloš dok je skidao kapuljaču, a onda ga je organizator odvukao u automobil i opomenuo da treba da ćuti i ne komunicira ni sa kim.
Nekoliko trenutaka nakon incidenta u „Dvoru“, krunski savet je odlučio da muzičar automatski mora biti diskvalifikovan.
– Ivan Fece Firči je diskvalifikovan zbog fizičkog napada na Miloša Bojanića. Firči je diskvalifikovan odlukom krunskog saveta, a o eventualnim sankcijama prema njemu odlučivaće pravni tim „Pinka“. Milošu Bojaniću je ukazana prva pomoć, a zatim je prebačen u Urgentni centar radi detaljnijih pregleda – navodi se u saopštenju ove televizije.Neposredno po izbijanju incidenta u kojem je Firči gađao Miloša Bojanića flašom, zbog čega je i diskvalifikovan, bivša bubnjareva supruga Marina Perazić je na svom profilu „fejsbuk“ postavila status u kojem se vidi da je tužna.
– Firči je izbačen !!! – napisala je Marina, a u produžetku rečenice dodala nekoliko tužnih smajlija kao znak žaljenja zbog Feceovog ispadanja. Odmah potom veliki broj njenih internet prijatelja uputilo joj je reči podrške, naglašavajući, između ostalog, da nije Firči povredio folk pevača, već je Milošu kruna pala s glave, pa se rasekao(?!?).

Supruga popularnog pevača Branka Bojanić odmah nakon što je u prenosu uživo videla da je njen muž povređen, krenula je put Šimanovaca, gde ju je naš fotograf i uslikao. S nestrpljenjem je čekala da se Miloš vrati iz Urgentnog centra i bila je vidno uznemirena.
– Ovo je bio zverski napad! Čula sam se sa Milošem i rekao mi je da je dobro, međutim, producent kaže da je oko u strašnom stanju. Lekari su uradili analize da bismo rezultate povreda mogli da predamo advokatu. Kontaktirala sam već sa advokatima povodom tužbe, ali ja pre svega očekujem od produkcije da podigne tužbu protiv Firčija. Htela bih samo da upoznam te psihologe koji su tu zver pustili ovde i rekli mu da je normalan! Ja sam morala da popijem lekove za smirenje da bih izdržala ovo. Njegovi sinovi još ne znaju šta se desilo, ali ću im javiti. Volela bih da on sada krene kući jer ionako nisam bila za to da ponovo uđe u rijaliti – rekla je Branka za „Alo!“, dok je čekala da se njen suprug vrati od lekara.

Povodom najnovijih dešavanja u „Dvoru“ Republička radiodifuzna agencija sazvala je hitan sastanak. Raspravi će prisustvovati članovi saveta, Tatjana Vojtehovski-Stevanov u ime Televizije „Pink“, kao i predstavnici Televizije „Hepi“.
– Na vanrednoj sednici raspravljaće se o tome što se desilo u „Dvoru“ i pre nekoliko dana u rijaliti programu „Parovi“ – rečeno nam je u RRA.

Sve najnovije vesti na sajtu Dvor Srbija

This entry was posted in Dvor and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

