Bojanić: Ni lud ne bih na Dvor!

Bojanić je objasnio da je sa Majinim ulaskom postalo interesantno jer su „svi učesnici mlaki”.

Miloš Bojanić

 

-“Maji je rečeno da napravi taj haos. Vidite kakvi su takmičari, ni hladni ni vreli, već mlaki, a Maja je ušla da raspali vatru. Teško je kad nema igrača. I ja bih bio mnogo srećniji da na „Farmi” nije bilo zlikovaca. Pa oni su od mene napravili pobednika.” objašnjava Miloš Bojanić, koji se i dalje kaje što je bio na poznatom seoskom imanju jer mu novac nije bio neophodan.

-“Ne bih ušao ni lud u „Dvor” jer bi to bio samo nastavak priče sa Firčijem. Pa na šta bi to ličilo!” kaže Bojanić, koji je s muzičarem u rialitiju bio na krv i nož.

Narodni pevač dodaje da gleda raskošni rialiti s vremena na vreme jer na televiziji nema ništa drugo.

-“Dobar sam sa Majom Nikolić. Ona je moj favorit zato što je oštroumna i što će se igrati sa svima. Pa zar mislite da će ispasti neko ko je interesantan. Maja će stalno preživljavati nominacije kao što sam ih ja preživljavao na farmi i stići će do kraja.”

 

Sve najnovije vesti na sajtu Dvor Srbija

This entry was posted in Dvor and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a comment